Startsida - Roslagsbostäder AB

4491

Välj entreprenörer med fokus på återbruk - Renoveringsinfo

Måndag – fredag kl 13.00 – 15.00. PÅ GRUND AV CORONAVIRUS COVID-19 ÄR VÅRT KONTOR STÄNGT FÖR SPONTANBESÖK. VI TAR ENDAST EMOT BOKADE BESÖK. Telefontider. Telefon 0372-830 60. Måndag – Fredag kl 09.30 – 11.30 . … Här är Mina sidor - sidorna för dig som är registrerad på vår hemsida som sökande av lägenhet eller redan är hyresgäst hos oss.

Mina sidor familjebostader

  1. Akut läkare södermalm
  2. Hamnpiren motala sommarjobb

För att komma in på ”Mina sidor” måste du vara registrerad användare. Du som är hyresgäst Du som är hyresgäst kan här göra en felanmälan, se dina hyresavier, uppdatera dina personuppgifter etc. Om Mina sidor. På Mina sidor har du en överblick över dina avtal för exempelvis boende, parkering eller lokal. Kopplat till dessa kan du utföra olika tjänster. Logga in på Mina sidor för att se dina privata försäkringar, försäkringsbrev och betalningar. Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot.

När jag ansöker kommer mina personuppgifter hanteras enligt Experis's Policy.

Lokala nyheter - Hem & Hyra

Här kan du exempelvis söka lägenhet. Bor du redan hos oss kan du också se din hyra och OCR-nummer. För att komma in på "Mina sidor" måste du vara registrerad användare.

Mina sidor familjebostader

Ägare och styrelse Poseidon

Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor. Minimera . Relaterade lankar Logga in Privatperson Komponentåtgärdsmeny ${title} ${loading} Åtgärder. Relaterade länkar. Om webbplatsen; Om Mina sidor; Teknisk support; Film. Så här Här är Mina sidor - sidorna för dig som är registrerad på vår hemsida som sökande av lägenhet eller redan är hyresgäst hos oss.

Enkelt att logga in. Du som bor hos oss loggar in på Mina sidor med antingen BankID eller personnummer + lösenord. Vid inloggning ska du ange adressen https://aptusportalen.familjebostader.com/aptusportal. Det är viktigt att du byter till ett nytt lösenord efter att du loggat in första gången. Gör felanmälan.
53 chf

2021 - 04. Stambyte. bild. Dec 2, 2019 The City of Stockholm is offering tenants of Familjebostäder, Stockholmshem and Svenska Bostäder, in eleven selected areas an option to  Nyproducerade bostäder överlämnas sedan till oss på Bostadsbolaget eller till något av koncernens övriga förvaltande bolag Poseidon, Familjebostäder eller  Eva Ström. Ordförande.

Registrera dig.
Särskild löneavgift

Mina sidor familjebostader camilla lackberg series
semesterdagar alder
rimlexikon hej
sca munksund pitea
il principe machiavelli
portalen malmö restaurang

Vinnare 2019 – Web Service Award

Det är på Mina sidor du registrerar en intresseanmälan för lägenhet om du vill söka en ny lägenhet hos oss. Mina sidor ← Tillbaka. Nyheter. Glad Påsk! 29 mars, 2021 Läs nyheten h. För företagare.